پنجشنبه ۲۶ مهر ۰۳ ۱۰:۳۰ ۱۴ بازديد

بازاریابی و استراتژی محتوا از مسائل بسیار مهم در هر کسبوکاری بهحساب میآید که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به پیشرفت آن کمک میکند. یکی از دلایلی که ممکن است شرکتها یا سازمانها از بازاریابی محتوای خود نتیجه مطلوب را دریافت نکنند این است که به مخاطب شناسی در استراتژی محتوا خود اهمیت نمیدهند.
مخاطب هدف چیست؟
مخاطب یا Audience یکی از بخشهای بسیار مهم و حیاتی در هر کسبوکاری بهحساب میآید. مخاطب هدف به مجموعه افرادی گفته میشود که با فعالیتهای بازاریابی خود میخواهید آنها را درگیر کنید.چرا مخاطب شناسی در استراتژی محتوا مهم است؟
هرچه بتوانید مخاطبان هدف خود را بهتر بشناسید، تلاشها و استراتژیهای بازاریابی شما بهتر نتیجه میگیرد. بدون اینکه بتوانید مخاطب هدف خود را بشناسید، نمیدانید که باید در تبلیغات یا محتوای بازاریابی خود از چه مواردی استفاده کنید.
چگونه به اطلاعات مخاطبان خود دسترسی پیدا کنیم؟
راههای مختلفی برای دستیابی به اطلاعات مخاطبان هدف وجود دارد. بوتیک بازاریابی اکرم برنجی به شما کمک میکند تا بتوانید روش مناسبی را برای این کار پیدا کنید و همچنین بهخوبی از آنها استفاده کنید.برخی از بهترین راهها برای مخاطب شناسی در استراتژی محتوا، بهصورت زیر هستند:- به مخاطبان فعلی توجه کنید
- بررسی رقبا
- گوگل آنالیتیکس
- پرسشنامه
- ۰ ۰
- ۰ نظر