شنبه ۲۶ مهر ۰۴ ۱۸:۲۴ ۲ بازديد
افزایش تعامل کاربران با گیمیفیکیشن یکی از راهکارهای نوینی است که به موفقیت در بازاریابی دیجیتال کمک بسیاری میکند. گیمیفیکیشن در بازاریابی بهمعنای استفاده از عناصر بازی مانند امتیازها، چالشها و پاداشها در فعالیتهای غیر بازی است. گیمیفیکیشن در بازاریابی کمک میکند تا کاربران بیشتر درگیر شوند. افزایش تعامل کاربران با گیمیفیکیشن علاوه بر جلب توجه مخاطبان، تجربه کاربری و گیمیفیکیشن را به سطحی بالاتر میبرد که به کسبوکارها کمک میکند تا روابط پایداری با مشتریان برقرار کنند. شما میتوانید باا استفاده از این تکنیکها، کمپینهایی طراحی کنید که کاربران را به مشارکت فعال ترغیب کند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر